گروه مشاوره سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

گروه مشاوره سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

گروه مشاوره سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

پیوندها
  • ۰
  • ۰


انتخاب رشته کنکور منحصرا زبان 98
انتخاب رشته کنکور منحصرا زبان 98

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته کنکور منحصرا زبان 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

یکی از چالش های داوطلبان کنکور سراسری بعد از برگزاری آزمون، انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد. داوطلبانی که در کنکور سراسری منحصرا زبان شرکت کرده اند بعد از دریافت کارنامه اولیه خود در صورتی که مجاز به  انتخاب رشته شده باشند دغدغه این را دارند که آیا می توانند یک انتخاب رشته خوب داشته باشند؟ آیا می توانند در دانشگاهی که همیشه رویای آن ها بوده ادامه تحصیل بدهند؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که داوطلبانی که از همه ی ضوابط و شرایط انتخاب رشته آگاهی داشته باشند قطعا انتخاب رشته خوبی خواهند داشت. در این مقاله مطالبی از جمله زمان انتخاب رشته کنکور زبان، مراحل انتخاب رشته و مشاوره انتخاب رشته ارائه شده است. اگر در پایان مقاله نیاز به توضیحات بیشتر داشتید می توانید با  مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز ایران مشاوره مطرح کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.  

اگر داوطلبان در کنکور سراسری علاوه بر رشته ی تحصیلی خود در رشته شناور زبان خارجی نیز شرکت کرده اند در زمان انتخاب رشته می توانند در هر دو گروه آزمایشی انتخاب رشته کنند.

انتخاب رشته کنکور زبان

داوطلبانی که در کنکور سراسری زبان های خارجی شرکت کرده اند و برای انتخاب رشته مجاز شده اند می توانند در زمان اعلام شده از سوی سازمان سنجش انتخاب رشته خود را آغاز کنند. داوطلبان در انتخاب رشته کنکور سراسری حق انتخاب 150 کد رشته محل را دارا می باشند. البته داوطلبانی که علاوه بر کنکور زبان در رشته های نیمه متمرکز دیگر ( کنکور ریاضی، تجربی، انسانی) شرکت کرده باشند باید با توجه به علاقه و نمره اکتسابی در هر آزمون انتخاب های خود را اولویت بندی کنند. انتخاب رشته آزمون سراسری به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش انجام می شود. شما داوطلبان اگر می خواهید در ارتباط با انتخاب رشته کنکور زبان اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می کنیم در کانال تلگرام انتخاب رشته مرکز ایران مشاوره عضو شوید و آگاهی های لازم را کسب کنید هم چنین دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری گروه آزمایشی زبان های خارجی در زیر قرارداده شده است.

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری گروه آزمایشی زبان های خارجی

(به محض انتشار لینک فعال خواهد شد.)

زمان انتخاب رشته کنکور منحصرا زبان 98

زمان انتخاب رشته کنکور سراسریدر سال 98 طبق سال های گذشته در اواسط مرداد ماه خواهد بود. همه ی داوطلبانی که در کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته شده باشند می توانند در زمان اعلام شده انتخاب رشته خود را انجام دهند. البته داوطلبان به یاد داشته باشند که قبل از شروع انتخاب رشته دفترچه انتخاب رشته کنکور در گروه های آزمایشی هنر و زبان خارجی را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند و همه شرایط آن را به طور دقیق مطالعه نمایند و در آخر برای تکمیل فرم انتخاب رشته خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.

انتخاب رشته کنکور منحصرا زبان 98

مراحل انجام انتخاب رشته 

  1. داوطلبان ابتدا باید کارنامه اولیه خود را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند و محتویات آن اعم از رتبه و نمره تراز خود را به دقت بررسی نمایند.
  2. متقاضیان باید دفترچه انتخاب رشته گروه آزمایشی خود را از سایت سازمان سنجش آموزش دریافت کنند و به دقت مطالعه و بررسی نمایند.
  3. کد رشته محل هایی را که داوطلبان علاقمند به تحصیل در آن ها می باشند از دفترچه انتخاب رشته تهیه و در فرم پیش نویس یادداشت کنند.
  4. برای ثبت انتخاب رشته خود وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید. به یکی از روش های زیر می توانید فرم انتخاب رشته خود را ملاحظه کنید.
  • اولین روش برای ورود به صفحه انتخاب رشته وارد کردن شماره سریال 12 رقمی و شماره شناسنامه می باشد.
  • دومین روش برای باز کردن صفحه انتخاب رشته به ابن صورت می باشد داوطلبان باید شماره پرونده، کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را وارد نمایند
  • آخرین راه برای وارد شدن به صفحه انتخاب رشته استفاده از شماره رهگیری 16 رقمی ثبت نام و کد ملی داوطلبان می باشد.

5. با وارد شدن به صفحه ثبت نام، کد رشته هایی را که قبلا در فرم پیش نویس درج کرده بودید با دقت در فرم اصلی وارد                نمایید.

6. در هنگام درج کد رشته ها دقت نمایید که کد رشته های نمایش داده شده با انتخاب های شما مطابقت داشته باشد.

7. در آخرین مرحله انتخاب رشته با کلیک کردن بر روی گزینه ثبت، سیستم فرمی را در قالب یک کد پیگیری 15 رقمی و کد رشته های انتخابی شما را نمایش خواهد داد. در غیر این صورت ثبت نام شما انجام نشده است. حتما فرم انتخاب رشته خود و کد پیگیری را چاپ کرده و تا مراحل بعدی آزمون نزد خود نگه دارید.

مشاوره انتخاب رشته کنکور منحصرا زبان 98

این روز ها افراد زیادی علاقمند هستند که تحصیلات خود را در رشته زبان های خارجی دانشگاه ادامه دهند و رقابت جدی برای ورود به دانشگاه در بین آن ها بوجود آمده است. داوطلبانی که در کارنامه اولیه خود برای انتخاب رشته مجاز شده اند، یک انتخاب رشته درست شانس قبولی آن ها را در ورود به به دانشگاه افزایش می دهد. در این قسمت تصمیم داریم اصول یک انتخاب رشته درست و منطقی را برای شما داوطلبان عزیز بازگو کنیم. قبل از انجام انتخاب رشته خود در سایت مربوطه ابتدا دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری برای گروه آزمایشی زبان های خارجی را دریافت کنید و کدرشته های مورد علاقه خود را در فرم پیش نویس وارد کنید. عوامل درونی و بیرونی نیز بر انتخاب رشته داوطلبان تاثیر بسزایی دارد. از عوامل بیرونی به خانواده، افرادی که در زندگی افراد اثر گذارند، محیط اجتماعی و … می توان اشاره کرد و عوامل درونی عواملی ازجمله علاقه، استعداد، هدف، ارزش ها، توان ویژگی های شخصیتی فرد هستند. داوطلبان برای یک انتخاب رشته درست باید این عوامل را در نظر بگیرند و مشورت های لازم را بگیرند تا یک جمع بندی درست از رشته های انتخابی خود داشته باشند. انتخاب های خود را به سه دسته تقسیم کنید. به دسته اول انتخاب های خوش بینانه می گویند یعنی احتمال قبولی داوطلب در این انتخاب ها بسیار کم است. (برای مثال کسی که رتبه 16000 را کسب کرده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب کند.) این انتخاب ها باید حداکثر 25 درصد کل انتخاب ها را در برگیرد هم چنین انتخاب های خوش بینانه را در انتخاب های اولیه فرم انتخاب رشته قرار دهید چون فرم انتخاب رشته توسط سیستم از اولین انتخاب بررسی می شود و در صورت دارا بودن صلاحیت آن رشته، سیستم شما را در آن کد رشته محل می پذیرد و سایر کد رشته ها دیگر بررسی نخواهد شد. به همین دلیل است که همیشه تاکید می شود انتخاب های خود را براساس علاقه اولویت بندی کنید. دسته دوم انتخاب ها انتخاب های واقع بینانه هستند. در این دسته انتخاب هایی قرار می گیرند که داوطلبان شانس متوسطی برای قبولی در آن کد رشته محل ها با توجه به تراز کسب شده دارند این انتخاب ها باید حداکثر 50 درصد از کل انتخاب های داوطلب را شامل شود. بعد انتخاب های خوش بینانه باید انتخاب های واقع بینانه را در فرم انتخاب رشته وارد کنیم. دسته آخر انتخاب های بدبینانه هستند که داوطلب احتمال بسیار بالایی برای قبولی دارند. شاید برای شما سوال پیش آید که چرا به این انتخاب ها انتخاب های بدبینانه می گویند؟ این گزینه ها شامل کدرشته محل هایی است که داوطلبان تمایل کمتری به تحصیل در آن ها دارند برای مثال مسافت دانشگاه ها یا دانشگاه هایی که تحصیل در آن ها مستلزم پرداخت هزینه تحصیل می باشد اما احتمال اینکه داوطلبان درآن ها پذیرفته شوند بسیار بالاست. توصیه می شود داوطلبان ابن انتخاب ها را در انتخاب های آخر خود قرار دهند و 25 درصد انتخاب های خود را به آن اختصاص دهند. با رعایت ابن اصول می توانید یک انتخاب رشته صحیح و معقول را انجام دهید.

انتخاب رشته کنکور منحصرا زبان 98

اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور منحصرا زبان 98

  نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری بنا بر سال های گذشته در دهه سوم شهریور ماه اعلام می شود. نتایج از سایت سازمان سنجش قابل دریافت است. داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته شده اند باید به دانشگاه مورد پذیرش در زمان اعلام شده مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته کنکور منحصرا زبان 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : انتخاب رشته کنکور منحصرا زبان 98

شرایط رشته های دارای تعهد خدمت – از شیمی دارویی به داروسازی  – اشتباه در انتخاب رشته – ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری – انتخاب رشته – تاثیر سهمیه 5 درصد ایثارگران – تاثیر سهمیه مناطق، ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا و رزمندگان در کنکور سراسری – دفترچه انتخاب رشته کنکور – انتخاب رشته کنکور سراسری – نرم افزار انتخاب رشته کنکور – اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری – انتخاب رشته کنکور انسانی – انتخاب رشته کنکور تجربی – انتخاب رشته کنکور زبان انگلیسی – انتخاب رشته کنکور سراسری هنر – انتخاب رشته کنکور ریاضی – زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد – زمان انتخاب رشته کنکور سراسری – زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری – زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد – مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد – مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری - دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 - انتخاب رشته کنکور تجربی 98 - انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98 - انتخاب رشته کنکور منحصرا زبان 98

  • ۹۷/۰۸/۲۸
  • mohammad abbasi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی