گروه مشاوره سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

گروه مشاوره سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

گروه مشاوره سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

پیوندها

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95

%d8%a7%d8%b9%d9%84%d8%a7%d9%85-%d9%86%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d8%aa%da%a9%d9%85%db%8c%d9%84-%d8%b8%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%aa-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d8%b1%db%8c-95


.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری برای آن دسته از داوطلبانی است که در مرحله انتخاب رشته اولویت های رشته ها را به درستی انتخاب نکرده اند و یا از رشته ی قبولی و یا دانشگاه پذیرفته شده خود رضایت کافی ندارند مرحله انتخاب رشته تکمیل ظرفیت فرصت مجددی است برای داوطلبان که این امکان را به آنها خواهد داد تا بار دیگر با دقت بیشتر دست به انتخاب رشته بزنند و شانس خود را برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود البته در صورت وجود ظرفیت امتحان کنند.به همین دلیل داوطلبان بسیاری در مدت زمانی که جهت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت به آنها داده خواهد شد یعنی در تاریخ 95/8/23 الی 95/8/26 از فرصت دوباره خود استفاده می کنند و اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت می نمایند.

  • mohammad abbasi
  • ۰
  • ۰

سبزتدریس، مرکز برنامه ریزی تلفنی کنکور

%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b1%db%8c%d8%b2%db%8c-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86%db%8c-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1

.

شماره تماس از طریق تلفن های ثابت برای دریافت مشاوره - 9099071647

با توجه به اهمیت کنکور در زندگی و سرنوشت ساز بودن آن، طی سال های اخیر شاهد شرکت متقاضیان زیادی در مقاطع تحصیلی مختلف در کنکور بوده ایم و با توجه به مفهومی تر شدن سوالات کنکور نسبت به سال های پیش اقدامات فراوانی جهت موفقیت داوطلبان در کنکور انجام شده که از جمله آنها می توان به گردآوری کتاب های کمک درسی،تشکیل کلاس های تقویتی در موسسات ،گردآوری دی وی دی های کنکوری و … اشاره کرد اما اقدامات دیگر و خلاقانه تری هم در جهت راهنمایی و هدایت بیشتر داوطلبان در کنکور در مقاطع گوناگون هم صورت گرفت که داوطلبان در مقاطع مختلف بتوانند با مشاوران تحصیلی با تجربه در ارتباط باشند.

حتی کسانی که در مناطق دور افتاده زندگی می کنند و هیچ گونه دسترسی به مشاوران تحصیلی، آگاهی از منابع کنکور،آگاهی از کتاب های کمک آموزشی و …ندارند به همین جهت اقداماتی در جهت اشاعه و گسترش مشاوره تحصیلی برای داوطلبان در مقاطع تحصیلی مختلف در نظرگرفته شد از جمله مشاوره های تحصیلی تلفنی، مشاوره تحصیلی آنلاین شکل گرفت که داوطلبان برای آگاهی از بسیاری از مسائل درسی بتوانند با بهترین مشاوران بدون نیاز به ملاقات حضوری و تنها به صورت تلفنی در ارتباط باشند. مشاوره تحصیلی تلفنی در حال حاضر از بهترین و پر طرفدار ترین مشاوره ها نه تنها در زمینه تحصیلی بلکه در تمامی زمینه ها به شمار می رود.

 

  • mohammad abbasi
  • ۰
  • ۰

شرایط شرکت از رشته شیمی دارویی به داروسازی

%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%db%8c%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c


هر ساله دانش آموزان و برخی فارغ التحصیلان برای قبولی در کنکور سراسری و در رشته ی دلخواه که بازار کار خوبی هم داشته باشد با یکدیگر رقابت می کنند.بدون شک هنگامی که صحبت از آینده شغلی می شود ناخودآگاه ذهنمان به سمت تحصیل در رشته های پزشکی و زیرمجموعه های آن می رود. از رشته هایی که بازار کار مناسبی داشته و هر ساله جذب بالایی هم دارد رشته داروسازی است که حدود 90 درصد فارغ‌ التحصیلان‌ این‌ رشته‌ جذب‌ بازار کار می‌شوند. از مشاغل مربوط به آن می توان به کار در داروخانه ها، صنایع داروسازی، مشاغل اجرایی‌ وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ اشاره کرد.

  • mohammad abbasi
  • ۰
  • ۰

ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 96

%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af-96

کنکور دانشگاه آزاد هرساله در ابعاد وسیع و با تعداد داوطلبان زیادی برگزار می شود و طبیعتا در بسیاری از رشته ها رقابت زیادی بین داوطلبان وجود دارد.البته در ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد سوالاتی برای داوطلبان ایجاد می شود که در این مطلب به توضیح درباره آنها می پردازیم.

تا قبل از سال 92 کنکور سراسری و آزاد به صورت مجزا برگزار می شد و به همین دلیل عده ای از داوطلبان که تمایل به ثبت نام در کنکور سراسری و یا عده ای دیگر که تمایل به شرکت در کنکور آزاد را داشتند باید به صورت جداگانه در این دو آزمون شرکت می نمودند ولی طی سال های اخیر شاهد ادغام این دو آزمون با یکدیگر بوده ایم و چند سالی است که تنها یک آزمون برای کنکور سراسری و آزاد در مدت زمان مشخصی انجام می گیرد.در ادامه مطالب قصد داریم برای آن دسته از داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور آزاد 96 و تحصیل در دانشگاه آزاد را دارند به ارائه مطالبی در خصوص شرایط شرکت در کنکور دانشگاه آزاد و مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد بپردازیم.

 

مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته در ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 96

در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد جذب دانشجو به 2 صورت با آزمون و بدون آزمون انجام می گیرد.ضمن اینکه ثبت نام با آزمون از طریق کنکور سراسری صورت می گیرد .از تفاوت های پذیرش در این مقطع به صورت با آزمون و بدون آزمون در این است که رشته های بدون آزمون دارای تنوع رشته کمتری نسبت به رشته های با آزمون هستند. اما در خصوص تفاوت کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد با کاردانی پیوسته باید گفت که تفاوت در رشته ها دلیل تمایز این مقطع به 2 شیوه پیوسته و ناپیوسته شده است . همچنین پذیرش دانشجو در  مقطع کاردانی ناپیوسته هم به 2 صورت با آزمون و بدون آزمون انجام می گیرد که همانند کاردانی پیوسته پذیرش دانشجو با آزمون از طریق کنکور سراسری انجام می پذیرد.

 

  • mohammad abbasi
  • ۰
  • ۰

آزمون وکالت 95


آزمون وکالت 95

%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d9%88%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%aa-95


.

رشته ی حقوق جزو یکی از رشته های پر مخاطب گرایش علوم انسانی محسوب می شود که هر ساله متقاضیان زیادی جهت تحصیل در این رشته اقدام به ثبت نام می نمایند.لازم به ذکر است که امسال نسبت به سال های گذشته ظرفیت کمتری برای پذیرش داوطلبان در آزمون وکالت 95 وجود دارد که به نقل از کانون وکلا هدف از این تصمیم کاهش بیکاری وکلا و کار آموزان به علت داغ بودن بازار کار وکالت می باشد.به همین دلیل متقاضیان میبایست با آمادگی کامل جهت قبولی در این آزمون شرکت نمایند.

  • mohammad abbasi
  • ۰
  • ۰

نحوه تست زنی

یه کاری که میتونم الان بهتون بگم که انجام بدین اینه که تو خونه تستارو با وقت بزنین و حواستونو جمع کنین .اگه غلط محاسباتی نداشتینو تستها هم در سطح آزمونها بود معلومه مشکل به سر جلسه بر میگرده.اگه نه که کلا بیدقتی دارین.

اگه مشکل به سر جلسه بر میگرده:

هر تستی که میزنین در درسای اختصاصی سریع جوابشو وارد کنین .با این کار یه استراحت کوتاهی هم کردین که میتونه ذهنتونو آروم کنه.

اگه کلن بیدقتین:

یه نگاهی به سوالایی که اشتباه زدین بندازین میبینین که اشتباهاتون احتمالا از چند نوع خارج نیست.اونارو بررسی کنین و دفعه ی بعد که به این سوالا برخوردین حواستون جمع باشه …میدونم سخته ولی به امید خدا هر کاری درست میشه…

بازم اگه چیز دیگه ای یادم اومد مینویسم حتما…..

امیدوارم مشکلتون حل شه…..



دراین رابطه ابتدا باید به انواع سوالات درکنکور و تقسیم بندی آن ها توجه کرد:

 1-شیوه‌ی صحیح تست زنی:

الف) سؤالات ساده که بایک بار خواندن سریع یا با یک راه حل کوتاه و ساده به پاسخ آن ها دست پیدا می‌کنید.

ب) سؤالات نیمه مشکل که نیاز به راه حل طولانی دارند و در مرحله دوم پاسخ‌گویی خواهند شد را، با علامت (+) در کنار آن ها از باقی سؤالات جدا سازید.

ج) سؤالات مشکل که درصورتی که وقت اضافه داشتید، باید به آن ها پاسخ دهید و درکنار آن ها علامت (-) قرار می‌دهید.

 

با توجه به تقسیم بندی فوق، شروع به خواندن سریع سوالات می‌کنیم و دراین مرحله سؤالات دسته الف(درهمه‌ی دروس) را پاسخ می‌دهیم و سؤالات قسمت (ب ) و (ج) را علامت گذاری می‌کنیم.

 

  • mohammad abbasi
  • ۰
  • ۰

 کنکور منحصرا زبان 96

%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d9%85%d9%86%d8%ad%d8%b5%d8%b1%d8%a7-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-96

همانطور که مطلع هستید کنکور سراسری هر ساله در تاریخ مشخصی که شامل 5 گروه آزمایشی اعم از علوم تجربی،علوم ریاضی،علوم انسانی،هنر و زبان می باشد برگزار می گردد. تعدادی ازداوطلبان در گروه آزمایشی مرتبط با رشته خود در کنکور سراسری شرکت می نمایند و تعدادی دیگری از داوطلبان علاوه بر گروه آزمایشی مربوط به رشته ی خود در رشته های شناور از جمله زبان انگلیسی و کنکور هنر نیز شرکت می نمایند.بنابراین تصمیم گرفته ایم که در خصوص آن دسته از داوطلبانی که قصد شرکت در گروه آزمایشی منحصرا زبان را دارند اطلاعاتی را جهت آشنایی بیشتر در خصوص این گروه آزمایشی در اختیارتان قرار دهیم.

همانطور که گفته شد کنکور منحصرا زبان از زیر مجموعه های کنکور سراسری محسوب می شود .کنکور زبان همانند سایر گروه های آزمایشی کنکور سراسری، شامل دفترچه اختصاصی و دفترچه عمومی می باشد. دروس عمومی این کنکور همانند رشته های دیگر شامل  دین و زندگی،ادبیات،عربی،زبان انگلیسی که هرکدام شامل 25 سوال می باشد.اما دفترچه اختصاصی شامل 70سوال تخصصی با توجه به نوع زبان خارجه (فرانسه،آلمانی،ایتالیایی،اسپانیایی و …) که جهت کنکور انتخاب کرده اید طرح خواهد شد.

 

  • mohammad abbasi
  • ۰
  • ۰

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96

%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b2

.

قابل توجه داوطلبان علاقمند به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد، همانطورکه میدانید دوره ی کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یک دوره ای از آموزش عالی به شمار می رود که لازمه ی پذیرفته شدن در این مقطع دارا بودن مدرک کارشناسی می باشد که اصولا تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به 2 شیوه کارشناسی ارشد پیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته انجام می پذیرد.

یکی از سوالاتی که ممکن است برای دانشجویان هنگام ثبت نام در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد بوجود بیاید این است که آیا رشته ی انتخابی در مقطع کارشناسی ارشد میبایست مرتبط با رشته ای که در مقطع کارشناسی خوانده اند باشد؟که البته پاسخ منفی است و دانشجویان میتواند بدون در نظر گرفتن رشته خود ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 را انجام دهند.

 

تفاوت پیوسته و ناپیوسته در ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96

همانطور که گفته شد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به 2 شیوه ناپیوسته و پیوسته صورت میگیرد به همین دلیل ممکن است بسیاری از داوطلبان اطلاعات کافی در خصوص این 2 روش را نداشته باشند به همین جهت به منظور آشنایی بیشتر با این 2 روش توضیحاتی در این خصوص ارائه خواهیم داد. در واقع منظور از کارشناسی ارشد ناپیوسته این است که دانشجویان پس از مقطع کارشناسی و دریافت مدرک خود اقدام به ادامه تحصیل می نمایند.به عبارت دیگر کارشناسی ارشد ناپیوسته یک دوره ی 2 ساله پس از مقطع کارشناسی محسوب می شود.

اما در خصوص دوره ی کارشناسی ارشد پیوسته لازم به ذکر است که به دانشگاه ها و رشته های محدودی که دانشجویان می توانند با مدرک دیپلم و یا مدرک پیش دانشگاهی و بدون اخذ مدرک کارشناسی به تحصیل در آن بپردازند و مدت زمان تحصیل در این مقطع 6 سال خواهد بود. ضمن اینکه کارشناسی ارشد پیوسته مربوط به یک سری از رشته های خاص علوم انسانی می باشد که با پاس کردن حدود 172 یا 185 واحد در آن میتوان اقدام به اخذ مدرک نمود.

زمان و مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96

داوطلبان مینوانند جهت تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد از تاریخ 95/10/1 الی 95/10/7 با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز از جمله مدرک کارشناسی اقدام به ثبت نام نمایند. همچنین لازم به ذکر می باشد که مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آزاد 96 نهایتا تا 9 دی ماه تمدیدخواهدشد. بنابراین داوطلبان میبایست جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد آزاد 96 در مدت زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام نمایند و مبلغ حدود 70 هزار تومان به صورت الکترونیکی جهت ثبت نام پرداخت نمایند.

 

تفاوت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری

یکی از تفاوت های اصلی در دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد در نحوه ی انتخاب رشته می باشد که داوطلبان کارشناسی ارشد آزاد میبایست در هنگام ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد آزاد، انتخاب رشته را نیز انجام دهند. همچنین برای داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آزاد امکان انتخاب 100 رشته محل نیز وجود خواهد داشت.اما در سال جاری ممکن است با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد این روند با تغییراتی مواجه شود.

 

  • mohammad abbasi