گروه مشاوره سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

گروه مشاوره سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

گروه مشاوره سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

پیوندها
  • ۰
  • ۰


ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 با مشاوران ایران مشاورهتماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

 کنکور کارشناسی ارشد هر ساله با هدف تامین نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز کشور در زمینه های مختلف شغلی، توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود و کلیه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در صورتی که واجد شرایط باشند می توانند در این آزمون شرکت کنند و برای تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی کشور اقدام کنند. با توجه به نزدیک شدن زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، بسیاری از متقاضیان شرکت در این آزمون اطلاعی از شرایط و ضوابط ثبت نام ندارند به همین منظور در این مطلب سعی کرده ایم به طور کامل درباره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم که پیشنهاد می کنیم با دقت و تا انتها مطالعه نمائید همچنین اگر در خصوص شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ابهامی برایتان ایجاد شد با مرکز مشاوره تحصیلیایران مشاوره تماس بگیرید تا راهنمائی لازم را دریافت نمائید.  

طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام اینترنتی آزمون کارشناسی ارشد سراسری از 16 الی 25 آذر ماه می باشد.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98

برای ادامه تحصیل در دانشگاه های روزانه، غیرانتفاعی، پیام نور و سایر دانشگاه های کشور باید در کنکور سراسری کارشناسی ارشد ثبت نام نمود و پس از حضور در آزمون برای انتخاب رشته این دانشگاه ها اقدام کرد در واقع اصلی ترین راه ورود به مقطع کارشناسی ارشد  ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و شرکت در آزمون می باشد و شرایط کارشناسی ارشد بدون آزمون متفاوت می باشد.

زمان ثبت نام و برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98

مجری برگزار کننده آزمون کارشناسی ارشد هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور می باشد و طبق آخرین اطلاعیه ای که از این سازمان منتشر شده است زمان ثبت نام اینترنتی آزمون کارشناسی ارشد از روز جمعه به تاریخ  16 / 09 / 97 تا روز پنج شنبه به تاریخ 25 / 09 / 97 می باشد و کلیه متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد که واجد شرایط لازم می باشند باید در این تاریخ تعیین شده به سایت sanjesh.org مراجعه کنند و با ارائه مدارک لازم نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام کنند پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ممکن است بعضی از داوطلبان موفق به ثبت اطلاعات خود در سیستم نشوند این دسته از داوطلبان می توانند در زمانی که سازمان سنجش برای داوطلبان جامانده از ثبت نام در نظر می گیرد، برایویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97  و تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند همچنین زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گروه های آزمایشی مختلف روز پنج شنبه و جمعه به تاریخ  13 / 04 / 97  و  14 / 04 /97  می باشد و همه ی داوطلبان باید چند روز قبل از برگزاری آزمون  کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند و در روز آزمون همراه با خود داشته باشند.

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

همزمان با شروع ثبت نام اینترنتی کنکور کارشناسی ارشد  سراسری گروه های آزمایشی مختلف،دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسریتوسط پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می شود که در این دفترچه راهنمایی های لازم برای متقاضیان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ارائه شده است که باید با مطالعه آن و اطلاع از تمام شرایط و ضوابط ثبت نام، اقدام به ثبت نام اینترنتی نمود اولین مرحله ثبت نام اینترنتی کنکور کارشناسی ارشد خرید کارت اعتباری ثبت نام می باشد در واقع داوطلبان باید با واریز مبلغی به سایت، کارت اعتباری ثبت نام را خریداری کرده و شماره سریال پیگیری 12رقمی را دریافت نمایند.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98

  • همه ی فارغ التحصیلان دوره کارشناسی مجاز هستند که بدون توجه به نوع مدرک تحصیلی خود در آزمون گروه های آزمایشی علوم انسانی، فنی مهندسی، کشاورزی، هنر و دامپزشکی ثبت نام نمایند ( به جز کد رشته هایی که شرط مدرک تحصیلی برای آنها عنوان شده است)
  • همه ی داوطلبان می توانند علاوه بر رشته ی اصلی در یکی از رشته های شناور ( رشته دوم ) نیز ثبت نام کنند بدیهی است برای ثبت نام آزمون رشته دوم باید کارت اعتباری جداگانه خریداری کرد.
  • هزینه خرید کارت اعتباری به صورت اینترنتی و توسط کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت می شود و روش دیگری برای پرداخت هزینه وجود ندارد.
  • پس از خرید کارت اعتباری باید فرم تقاضانامه اینترنتی را از سایت دریافت و نسبت به تکمیل آن اقدام کرد همچنین داوطلبانی که علاقمند به تحصیل در دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی می باشند باید گزینه علاقمندی به این دانشگاه ها را در فرم ثبت نام فعال نمایند علاوه بر آن بایستی کارت اعتباری مربوط به این دانشگاه ها را نیز از سایت خریداری کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

  • اسکن یک قطعه عکس داوطلب ( عکس داوطلب باید مربوط به سال جاری و با فرمت jpg و بدون حاشیه و تاخوردگی باشد )
  • شناسنامه و کارت ملی داوطلب
  • شماره  12 رقمی سریال ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد
  • شماره 10 رقمی سریال علاقمندی به دانشگاه غیرانتفاعی و پیام نور
  • داوطلبانی که تا تاریخ 31 شهریور یا 30 بهمن ماه مدرک کارشناسی خود را دریافت کنند دانشجوی سال آخر نامیده می شوند این دسته از داوطلبان بایستی میانگین نمرات واحد های گذرانده شده را در فرم تقاضانامه ثبت نام وارد نمایند.
  • داوطلبانی که تا تاریخ 30 بهمن ماه فارغ التحصیل می شوند بایستی معدل مندرج در گواهی فارغ التحصیلی خود را  هنگام دریافت کارت شرکت در آزمون درقسمت مربوط به ویرایش اطلاعات، درج نمایند.

تذکرات مهم

  • در هنگام وارد کردن اطلاعات دقت کافی را داشته باشید زیرا در صورت ارسال اشتباه اطلاعات، مسئولیت بر عهده داوطلب خواهد بود.
  • پس از اتمام مراحل ثبت نام باید کد پیگیری 16 رقمی و شماره پرونده 7 رقمی را از سایت دریافت نمائید در صورت عدم ارائه این دو کد از طرف سیستم ثبت نام به معنای ناقص ماندن ثبت نام شما می باشد.

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

شرایط عمومی

  1. اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  2. ملتزم بودن به انجام احکام عملی اسلام
  3. عدم احراز دشمنی نسبت به حمهوری اسلامی ایران
  4. عدم احراز فساد اخلاقی
  5. عدم شهرت به انجام اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال

شرایط اختصاصی

  • دارا بودن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس یا دکتری حرفه ای ) یا مشغول به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی
  • فارغ التحصیلان و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری در صورتی که مایل به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد باشند، حق ثبت نام در رشته قبلی خود ندارند.
  • دانشجویانی که یک بار از مزایای تحصیل دوره روزانه در مقطع کارشناسی ارشد استفاده کرده اند در صورتی که برای بار دوم در دانشگاه روزانه پذیرفته شوند ملزوم به پرداخت شهریه دوره شبانه می باشند.
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی که متقاضی شرکت در این آزمون می باشند باید قبل از اقدام به ثبت نام وضعیت تعهد خدمت به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشخص کنند و از نظر وزارت مربوطه منعی برای ثبت نام و حضور در آزمون کارشناسی ارشد نداشته باشند.
  • فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های دبیری باید قبل از ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد، موافقت کتبی و بدون قید و شرط وزارت آموزش پرورش را برای حضور در آزمون کسب کنند و آن را نزد خود نگه دارند و در زمان قبولی به دانشگاه پذیرفته شده ارائه دهند.
  • متقاضیانی که که در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهاد های دولتی مشغول به کار هستند باید قبل از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد موافقت کتبی سازمان مربوطه را دریافت و نزد خود نگه دارند تا به هنگام قبولی به دانشگاه ارائه دهند.
  • آن دسته از متقاضیانی که در سال گذشته پذیرفته شده نهایی دوره های روزانه هستند ( اعم از پذیرفته شدگان شهریور ماه و یا پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت) حق ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال جاری را ندارند.
  • پذیرفته شدگان نهائی سال گذشته در دانشگاه های غیر از روزانه در صورتی که علاقمند به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال جاری باشند، می توانند با انصراف از رشته قبلی خود در این آزمون شرکت کنند.
  • دانشجویان و دانش آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که از تاریخ 31 / 6 / 86 به بعد فارغ التحصیل شده اند در صورتی که معدل آن ها کم تر از 12 شده باشد حق شرکت و ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد را ندارند.

شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع غیرایرانی

  • اتباع غیر ایرانی متقاضی شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد باید در فرم ثبت نام اینترنتی بند مربوط به اتباع غیرایرانی را فعال نمایند.
  • فقط اتباع غیر ایرانی که مقیم جمهوری اسلامی ایران و دارای اقامت قانونی می باشند، مجاز به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می باشند و در صورتی که پس از ثبت نام مشخص شود که فاقد شرایط فوق هستند، قبولی آن ها کان لم یکن می باشد.
  • اتباع غیر ایرانی در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد  مجاز به انتخاب مناطق غیر مجاز تردد و اسکان غیر ایرانی نمی باشند و در صورتی که رشته های این مناطق را انتخاب کنند و پذیرفته شوند قبولی آنها کان لم یکی تلقی می گردد.
  • پذیرش اتباع غیرایرانی در رشته هایی که دارای تعهد خدمت به جمهوری اسلامی ایران می باشد غیرمجاز و ممنوع می باشد.
  • در صورتی که اتباع غیر ایرانی در رشته های دانشگاه روزانه شوند موظف به پرداخت  80% شهریه دوره روزانه می باشند.
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98

برای  دریافت اطلاعات از جزئیات بیشتر ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد  و مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد  با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنیایران مشاوره در تماس باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 با مشاوران ایران مشاورهتماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98

مشاوره تحصیلی – ایران مشاوره – مشاوره تلفنی – رشته های کارشناسی ارشد 97 – دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد – ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد – ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد – انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 – مشاوره انتخاب رشته ارشد 97 – شرایط کارشناسی ارشد بدون آزمون 97 – شهریه کارشناسی ارشد آزاد 97 –  تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97 –  دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد – کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 97 – شهریه کارشناسی ارشد آزاد 97 – ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد – دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری 97 – دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد 97 – نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد 97 – تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد بهمن 97 – 98 – تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن 97 – 98 – نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد بهمن 97 – 98 – نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن 97 – 98 – دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد بهمن ماه 97 – 98  – دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بهمن ماه 97 – 98 – نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97 – کارشناسی ارشد – پایان نامه کارشناسی ارشد – انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 97 – انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 – نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 – نتایج کارشناسی ارشد 97 – نتایج کنکور کارشناسی ارشد آزاد 97 – دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 97 – کارنامه کارشناسی ارشد – دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 – نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 97 – نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 97 – دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد 97 – ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد 97 – رشته شناور کارشناسی ارشد – زمان ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 97 – زمان برگزاری کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 97 – سهمیه های کنکور ارشد 97 – زمان نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد 97 – زمان نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 – راهنمای جامع تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد 97 – زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد 97 – زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 97 – زمان نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 – نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد 97 – زمان نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد 97 – زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد 97 – ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98

  • ۹۷/۰۷/۱۹
  • mohammad abbasi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی