گروه مشاوره سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

گروه مشاوره سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

گروه مشاوره سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

پیوندها
  • ۰
  • ۰

مشاوره کنکور 98

مشاوره کنکور 98
مشاوره کنکور 98

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مشاوره کنکور 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

کمتر از یک سال تا برگزاری کنکور 98 باقی مانده است و اگر می خواهید در کنکور 98 به رتبه، رشته و دانشگاه دلخواهتان دست یابید بایستی از همین الان و بدون فوت وقت یک برنامه حساب شده و منسجم را تنظیم کرده و طبق آن پیش بروید. مطمئنا چون قرار است برای اولین بار شرکت در یک ماراتن بزرگ همچون کنکور سراسری را تجربه کنید و حجم دروسی که قرار است مطالعه کنید زیاد است روش صحیح برنامه ریزی، مطالعه، بهترین منابع کمک آموزشی کنکور سراسری 98 و … را نمی دانید و از طرفی ممکن است دسترسی به مشاور نیز نداشته باشید یا اینکه ویژگی یک مشاور خوب را ندانید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به مشاوره کنکور 98 بپردازیم و تا حد امکان نکات مشاوره ای لازم را در اختیارتان قرار دهیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.  

تنها راه موفقیت در کنکور 98 داشتن یک برنامه ریزی درست، منعطف و کارآمد و اجرای دقیق آن است.

نکات مهم مشاوره ای برای داوطلبان کنکور 98

ما در این بخش سعی می کنیم مهمترین نکاتی را که مشاوران مرکز ایران مشاوره در مشاوره های خود به داوطلبان متذکر می شوند، ارائه دهیم.

تعیین هدف برای آینده شغلی و تحصیلی

ما زمانی در ابعاد مختلف زندگی موفق خواهیم شد که هدف روشن و مشخصی برای خود ترسیم کنیم زیرا انسان فقط با وجود داشتن هدف، انگیزه لازم را پیدا خواهد کرد تا دشوارترین مسیرها را برای رسیدن به آن هدف طی کند، در غیر این صورت خیلی زود خسته شده و از ادامه مسیر دلسرد خواهد شد. پس ابتدا هدف خود را از شرکت در کنکور و ادامه تحصیل در دانشگاه مشخص کنید. از خود بپرسید که هدفتان از تحصیل چیست؟ برای رسیدن به این خواسته حاضر به تحمل چه سختی هایی هستید؟ می خواهید در آینده چه شغلی داشته باشید؟ در چه رشته و دانشگاهی تحصیل کنید؟ مطمئن باشید اگر پاسخ روشن و مشخصی برای این سوال ها داشته باشید سخت ترین مسیرها را با انگیزه طی خواهید کرد و در نیمه راه خسته و دلسرد نخواهید شد.

اولویت بندی اهداف

هیچ کس در زندگی فقط یک هدف ندارد، شما نیز ممکن است اهداف مختلفی داشته باشید ولی نکته مهم این است که مشخص کنید کدام هدف نسبت به بقیه اهدافتان اولویت بیشتری دارد. در حال حاضر که کمتر از یک سال تا کنکور 98 باقی مانده شما باید موفقیت در کنکور را نسبت به بقیه اهدافتان در اولویت قرار دهید و تمام تلاشتان را جهت رسیدن به این هدف به کار بگیرید.

برنامه ریزی

پس از دو مرحله فوق نوبت برنامه ریزی است. باید یک برنامه مشخص و منسجم داشته باشید. برنامه ریزی باید متناسب با هدفی باشد که برای خود تعیین کرده اید تا با انجام آن برنامه ریزی هر روز بیشتر از روز قبل به هدفتان نزدیک تر شوید. شاید الان این پرسش برای شما بوجود آید که در یک برنامه ریزی اصولی بایستی به چه نکاتی پرداخته شود؟ پاسخ این سوال چیزی نیست جز : نحوه صحیح مطالعه، میزان ساعات مطالعه، اختصاصی بودن برنامه ( برنامه ریزی با توجه به توانایی های هر فرد )، خلاصه نویسی، انعطاف پذیری، قابل ارزیابی بودن، توجه به ساعات استراحت.

کنکوری خواندن

نحوه درس خواندن برای کنکور با درس خواندن زمان مدرسه متفاوت است. برای موفقیت در کنکور می بایست کلی خوانی را فراموش کنید و جزئی تر و مفهومی تر مطالعه کنید و به هیچ وجه سعی در حفظ مطالب نداشته باشید چرا که برای موفقیت در کنکور بایستی مطالب کتاب را کاملا درک کرده و به صورت مفهومی فرا بگیرید. در ادامه به نحوه مطالعه کنکوری می پردازیم:

  • حاشیه نویسی

پیشنهاد می کنیم برای یادگیری مطالب و نکات کوتاه که یادگیری آن ها الزامی است از حاشیه نویسی در کتاب استفاده کنید. این ر.ش هنگام مرور به کارتان خواهد آمد. البته توجه داشته باشید که فقط برای نکات کوتاه از این روش استفاده کنید.

  • خلاصه نویسی

ابتدا درس موردنظر را مطالعه کنید و پس از درک عمیق آن، خلاصه ای از مطلب را که درک کرده اید در برگه ای یادداشت کنید. خلاصه نویسی هنگام دوره کردن قسمت های مهم در زمان نزدیک به کنکور روش بسیار خوبی است و مانع از اتلاف وقت خواهد شد.

  • تست زنی

برخی از داوطلبان همچون زمان مدرسه صرفا درس می خوانند و هیچ وقتی برای تست زدن نمی گذارند. این روش مطالعه کاملا اشتباه است و برای موفقیت در کنکور جواب نخواهد داد چرا که سوالات کنکور تستی است و شما بایستی با تست زدن مدیریت زمان را یاد بگیرید. مزیت دیگر تست زدن این است که شما با نحوه طراحی سوالات کنکور در سال های گذشته آشنا خواهید شد و یاد خوایهد گرفت که چگونه درس بخوانید. سعی کنید برای تسلط بر مباحث دروس اختصاصی بلافاصله پس از مطالعه‌ی هر مبحث تست بزنید ولی برای دروس عمومی حتما 24 تا 48 ساعت پس از مطالعه تست بزنید.

مشاوره کنکور 98

ویژگی مشاور خوب در برنامه ریزی کنکور 98

از آن جا که کنکور یک ماراتن بزرگ محسوب می شود و رقابت در آن زیاد است وجود یک مشاور برای هر داوطلب که بتواند با توجه به تجربیات کنکور سال های گذشته به آن ها کمک کند، احساس می شود. سعی می کنیم در این بخش شما را در جهت انتخاب مشاوری خبره یاری دهیم.

  • سعی کنید مشاوری را انتخاب کنید که در سال های گذشته مشاور داوطلبانی بوده است که در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اند.
  • در انتخاب مشاور به تخصص و مهارت وی توجه ویژه ای داشته باشید. این که مشاوری به تمامی داوطلبان مراجعه کننده خود یک برنامه واحد و از پیش نوشته شده ارائه دهد اصلا کار درستی نیست زیرا هر داوطلب توانایی های خاص خود را دارد و باید برنامه ای متناسب با روحیه و توانایی های خود را دریافت کند. پس مشاور بایستی این توانایی را داشته باشد که با توجه به شرایط روحی، استعداد، توانایی های فردی و شرایط زندگی شما برنامه ای اختصاصی را برای شما تدوین نماید.

در صورت تمایل جهت گرفتن یک برنامه ریزی تخصصی، مشاوره کنکور سراسری ، برنامه ریزی کنکور 98  می توانید با مشاوران ما در بخش مشاوره تحصیلی کنکور مرکز ایران مشاوره تماسحاصل فرمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مشاوره کنکور 98 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : مشاوره کنکور 98

 مشاوره تحصیلی - ایران مشاوره - مشاوره تحصیلی تلفنی - برنامه ریزی کنکور 98 - برنامه ریزی کنکور 97 - برنامه ریزی کنکور ریاضی 97 - برنامه ریزی کنکور انسانی 97 - منابع کنکور ریاضی 97 - منابع کنکور انسانی 97 - دفترچه ثبت نام کنکور - کارت ورود به جلسه کنکور 97 - ثبت نام کنکور سراسری - دفترچه ثبت نام کنکور - ثبت نام کنکور 97 - منابع کنکور منحصرا زبان 97 - شرایط کنکور سراسری 97 - کنکور تجربی 97 - کارت ورود به جلسه کنکور 97 - کنکور هنر 97 - کنکور منحصرا زبان 97 -  ضرایب دروس کنکور هنر 97 - شرایط کنکور سراسری 97 - حذفیات کنکور 97 - کنکور انسانی 97 - برنامه ریزی کنکور هنر 97 - برنامه ریزی کنکور منحصرا زبان 97 - کنکور ریاضی 97 - نتایج کنکور سراسری 97 - کنکور 98 - رفع محرومیت کنکور 97 - تعداد شرکت کنندگان کنکور 97 - کد ایثارگری ارتش و سپاه برای کنکور - کنکور - مشاوره کنکوربرنامه ریزی کنکور در عید نوروز - آیا کنکور حذف می شود - چگونه برای کنکور جمع بندی کنیم - تاریخ برگزاری کنکور 97 - ثبت نام مجدد کنکور سراسری - رشته های بدون کنکور سراسری 97 - کارنامه کنکور - نرم افزار تخمین رتبه کنکور 97 - تاثیر معدل در کنکور 97 - زمان ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد 97 - زمان برگزاری کنکور سراسری و دانشگاه آزاد 97 - سوالات کنکور هنر 97 - سوالات کنکور زبان 97 -  سوالات کنکور ریاضی 97 - سوالات کنکور علوم انسانی 97 - سوالات کنکور علوم تجربی 97 - آزمون عملی هنر 97 - رشته های کنکور 97 - ثبت نام کاردانی به کارشناسی 97 - ثبت نام کاردانی به کارشناسی 97 - دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی - دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 97 - دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 97 - انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 97 - کارت ورود به جلسه کاردانی به کارشناسی 97 - نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی - نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 97 - تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی 97 - تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی 97 - زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی 97 - زمان برگزاری کاردانی به کارشناسی 97 - ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 97 - ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 97 - تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 97 - تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 97 - نتایج کاردانی فنی حرفه ای 97 - اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای 97 - کارت ورود به جلسه کاردانی فنی حرفه ای 97 - دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 97 - دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 97 - زمان ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 97 - زمان نتایج کاردانی به کارشناسی 97 - زمان نتایج کاردانی فنی حرفه ای 97 - نتایج کنکور سراسری 97 - کارت آزمون عملی هنر 97 - ثبت نام رشته های بدون کنکور 97زمان اعلام نتایج کنکور 97 - زمان اعلام نتایج کنکور 97 - زمان نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 97 - زمان نتایج کاردانی فنی حرفه ای 97 - زمان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر 97 - مشاوره کنکور 98

  • ۹۷/۰۵/۲۱
  • mohammad abbasi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی